Telindus en Cisco: Together in IT

Telindus en Cisco wilden hun samenwerking naar een hoger niveau tillen en schakelden ContentXperience in voor de juiste positionering.

Klant

Cisco

Productie

Campagnemarketing

Contentplan

Graphic design

Video en animatie

Copywriting

Team

Branding

Marketing

Together-scherm2.jpg

De opdracht

Telindus en Cisco wilden diverse security- en connectiviteitsdiensten uitrollen onder een nieuw label: Together in IT. ContentXperience werd gevraagd hiervoor een campagne te ontwikkelen, zodat klanten toegang krijgen tot de meest actuele kennis op IT-gebied. Dat moet leiden tot het genereren van de juiste leads en uiteindelijk in nieuwe klanten. Een tweede doel is het positioneren van de samenwerking. 

De strategie

ContentXperience hielp met het bedenken van promoties, de look-and-feel en het verhaal. Bij de lancering van de campagne zette chef-kok Ron Blaauw de samenwerking kracht bij door een gerecht te serveren dat door de combinatie van producten een soort smaakexplosie veroorzaakte. Elk ingrediënt afzonderlijk had dat nooit gekund. Ook werden voor dit evenement lanceringsvideo's en posters ontwikkeld.

Animatievideo

Cisco en Telindus wilden met de campagne benadrukken dat ze gezamenlijk waardevolle nieuwe producten leveren. Een voorbeeld is SD-WAN. In een animatievideo wordt meer uitleg gegeven over dit aanbod.

 

 

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl