Re-branding: Tectrade wordt TTNL

Bij een naamsverandering komt heel wat meer kijken dan alleen een nieuw logo...

Klant

TTNL

Productie

Copywriting

Huisstijl en brandbook

Identiteit van jouw merk

Team

Branding

Content

Tectrade-TTNL-magazine4-768x576.jpg

Een introductiecampagne…

Tectrade gaat tegenwoordig door het leven als TTNL. Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo maar er kwam nog veel meer bij kijken, zoals een update van de website, huisstijl en content. Ook hielp ContentXperience met het bedenken en uitvoeren van een introductiecampagne.

…met een brandvideo

Een brandvideo werd ontwikkeld om TTNL te positioneren in de markt. De kijker leer meteen ook de nieuwe huisstijl kennen. Bekijk de video hieronder: 

 

 

Een volgende stap was om de naamsverandering breed onder de aandacht te brengen via een nieuwsbrief, persbericht, e-mailbanners en social media kanalen. Ook is er een papieren magazine gemaakt, als tastbaar relatiegeschenk.

 

Tectrade-TTNL-magazine1-768x576.jpg

 

Tectrade-TTNL-magazine3-768x576.jpg

en een videoserie met hoge voltooiingscijfers

Bij de nieuwe naam hoorde ook een aanscherping van de dienstverlening. Met vier video's van elk zes seconden zijn deze diensten uitgelicht. Ze zijn zo kort om te voorkomen dat kijkers afhaken en de video's niet worden overgeslagen op YouTube. De video's zijn zowel betaald als onbetaald gepromoot. De serie stond een half jaar aan en haalde hoge voltooiingscijfers. 

 

Bekijk de video's hieronder:

 

 

 

 

 

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl