Leadgeneratiecampagne Artificial Intelligence

In samenwerking met Tech Data (nu TD Synnex) en IBM ontwikkelde ContentXperience een leadgeneratiecampagne over het thema Artificial Intelligence, inclusief campagnesite The Power of AI.

Klant

TD SYNNEX

IBM

Productie

Campagnemarketing

Copywriting

Graphic design

Leadgeneratie

Team

Content

Marketing

Web en Tech

graypowerof-3000x820.jpg

De opdracht

Om meer potentiële klanten enthousiast te maken voor het gebruik van AI werd ContentXperience ingeschakeld. Er was behoefte aan een nieuwe campagnesite waar blogs, e-books, businesscases en andere inspirerende content te vinden is.

De aanpak

ContentXperience zorgde voor het webdesign, de (SEO-) webteksten en technische implementatie in Wordpress. Vervolgens werd begonnen met contentcreatie en het vergroten van zichtbaarheid door middel van social advertising (LinkedIn) en search engine advertising (Google Ads).

Het resultaat

De campagnesite is uitgegroeid tot de grootste kennisbank van Nederland, voor iedereen die kansen wil pakken met AI. Bekijk het platform hier!

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl