Merkidentiteit en promotiemateriaal


 

VHP2 behartigt de belangen van professionals in de hightech- en ICT industrie. ContentXperience hielp met het merkinnerlijk en -uiterlijk.

Klant

VHP2

Productie

Huisstijl en brandbook

Missie, visie en kernwaarden

Websites

Strategische branding

Team

Branding

Content

Marketing

VHP2-visitekaartjes.png

Corporate story

VHP2 is sinds 1949 de eerste vereniging van hoger personeel in Nederland. Een oorsprong waar de vakbond trots op is. Om meer zichtbaar te zijn riep VHP2 de hulp in van ContentXperience dat hielp met het positioneren van het merk. De eerste stap was een corporate story.

Nieuwe huisstijl

Belangrijke steekwoorden bij deze opdracht zijn: persoonlijk, betrokken en leden-centraal. Op basis van dit uitgangspunt is niet alleen een mooie corporate story neergezet. Aansluitend hebben we ook een nieuwe huisstijl voor VHP2 gemaakt, waarbij de kleur blauw centraal staat. Accentkleuren zijn toegevoegd om diversiteit uit te stralen.

Visitekaartjes

Behalve een huisstijl hebben we ook promotiemateriaal ontwikkeld: visitekaartjes, brochure, rolbanner en nieuwsbrieftemplate. De volgende stap in de samenwerking is het aanpassen van de website, passend bij de nieuwe huisstijl en merkidentiteit.

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl