Cisco | The Future of Work-campagne


In opdracht van en in samenwerking met Cisco zette ContentXperience een campagne op rondom de transformatie van de werkplek. Of eigenlijk: de transformatie van werken, de future of work. De wereld is veranderd en werk verandert mee. Het nieuwe normaal zorgt ervoor dat we totaal anders tegen het kantoor aankijken. De hybride toekomst is hier, en die toekomst is vandaag.

Klant

Cisco

Productie

Campagnemarketing

Copywriting

Video en animatie

Websites

Team

Marketing

Content

Web en Tech

shutterstock_1023905053.jpg

De opdracht

In opdracht van en in samenwerking met Cisco zette ContentXperience een campagne op rondom de transformatie van de werkplek. Of eigenlijk: de transformatie van werken, de future of work. De wereld is veranderd en werk verandert mee. Het nieuwe normaal zorgt ervoor dat we totaal anders tegen het kantoor aankijken. De hybride toekomst is hier, en die toekomst is vandaag.

De uitdaging

De campagne ‘De toekomst is vandaag’ richt zich op vier sectoren, of verticals: de overheid, de zorg, het onderwijs en kantoor. In al deze verticals is het nieuwe werken een feit. Iedere sector kampte in coronatijd met eigen uitdagingen, en had oplossingen op maat nodig om daar een weg in te vinden. Zo mochten in de zorg wachtkamers niet te vol worden, en moest het onderwijs lesgeven op afstand mogelijk maken.

We komen in deze campagne kort terug op de moeilijke tijd die achter ons ligt, maar Cisco wil vooral laten zien hoe het verdergaat. In coronatijd waren acute oplossingen nodig om werken mogelijk te maken. Hoe hielp deze periode om de digitale transformatie te versnellen? Hoe worden digitale oplossingen uit coronatijd in de toekomst gebruikt om bredere uitdagingen op te lossen?

De oplossing

Met pakkende video’s, blogs, whitepapers en e-books heeft ContentXperience de uitdagingen en oplossingen van alle verticals uitvoerig in beeld gebracht. We schetsen herkenbare situaties voor de doelgroep. Denk aan het ziekenhuis, waar een oplossing om drukte te meten nu wordt ingezet om check-ins te automatiseren en ruimtes efficiënter in te richten. Of bij de overheid, waar de versnelde digitalisering ervoor zorgde dat veel zaken van afstand worden opgelost. Daardoor is een bezoek aan het gemeentehuis niet meer nodig.

 

De spil is een uitgebreide campagnewebsite, waar alles op een heldere manier samenkomt, en waaruit de expertise van Cisco duidelijk blijkt. Cisco helpt veel organisaties met deze transformatie, dankzij hun moderne visie op werken en allesomvattende IT-oplossingen. Cisco is expert op belangrijke gebieden als Collaboration, Networking en Security, en weet deze architecturen daarnaast op unieke wijze samen te brengen. Dat leidt tot krachtige oplossingen op maat. Voor elke sector en elke organisatie.

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl