Campagne: Regisseur van je netwerk

Na de succesvolle 'Optimaliseer je netwerk'-campagne wilden Bechtle en Cisco meer. ContentXperience bedacht inboundcampagne 'Regisseur van je netwerk'. 

Klant

Cisco

Productie

Campagnemarketing

Copywriting

Graphic design

Websites

Team

Branding

Content

Marketing

Bechtle-Website-Mockup.png

Thema's en trends

Het doel van de nieuwe campagne was om Bechtle (partner voor duurzame IT-architecturen) naar voren te laten komen als trusted advisor op het gebied van de Cisco-producten Meraki en DNA. Cisco is een wereldwijd opererende IT-leverancier van hoogwaardige technologie). Met dit uitgangspunt in het achterhoofd ontstond een campagne die zich richt op meerdere thema's en trends onder de noemer ‘regisseur van je netwerk’. 

Buyer Persona-onderzoek

ContentXperience voorzag beide partijen van een uitgebreid buyer persona-onderzoek. Dit vormde de basis voor een resultaatgerichte inboundmarketing campagne. 

Het resultaat

De campagne zorgde ervoor dat er traffic werd gegenereerd. Dat lukte dankzij een campagne website, en een stroom aan content (blogs, e-books, whitepapers en een productsheet. Ook werd een netwerktest ontwikkeld. Deelnemers die de test invulden kregen inzicht in waar hun specifieke netwerkplan begint.

 

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl